vrijdag 13 augustus 2010

Godzijdank! het is weer vrijdag, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dit zegt.

Gisterenavond met Tyson naar de bioscoop geweest, zijn eerste 'echte' film.
Het is niet dat de bioscoop hem helemaal vreemd was maar deze keer was het avond en het was een verfilming van z'n favoriete tekenfilmserie!!
Hij verpinkte niet, glunderend kwam hij uit de filmzaal. Het enige waar hij verwonderd over deed was; "Hé het is al nacht geworden"
In de zetel ligt hij met z'n benen in mijn schoot voorzichtig in te dommelen, in z'n slaap doet hij de film over want hij zwaait rond met z'n armen net zoals een echte avatar..

De meiden hebben een logeerpartijtje bij moeke en vake. Gisterenavond deed het raar om hun lege kamertje te passeren. Even had ik zoiets van "ik haal ze terug, ik wil ze bij me" maar dan hoorde ik de stilte, de rust.
Stilte is er altijd als ze in dromenland liggen maar dan zindert er altijd iets na, nu was het zinderen weg.
Wat verlang ik terug naar het zinderen... nog even.. deze namiddag.