zondag 11 juli 2010

Het zijn zalmkleurige, om niet roze te hoeven zeggen.. Met 4 mega-snob stenen bovenaan.
Ik hoor ze zoooo hard roepen naar me. O halelujah het is mijn maat!!
Een elegante hak en een model waardoor andere voeten U tegen de mijne zullen zeggen.
Ik moest echt niet nadenken...
Belachelijk trots ben ik erop.

Natuurlijk nog het ideale kleedje gevonden die m'n prachtige schoenen zal bijstaan.
Ik moest heimelijk lachen toen ik een dame haar in hetzelfde kleedje zag wringen.
Hoewel ik dikwijls allerlei manoeuvres uitsteek om m'n 'buik' te verbergen moest ik deze keer echt geen moeite doen. M'n kleedje camoufleert die buik ook!
Dan ook maar met een ingetogen glimlach even gevraagd of ze me kon helpen met de ritssluiting, gohgoh voelde ik me nu niet even een klein kreng.. (maar met het kleed waar ik wel inkon)
Stel je dus even voor... m'n prachtige italiaanse schoenen, m'n elegant kleedje, een stijlvol kapsel...
Zou je niet direct zin hebben om mij naar één of ander gala mee te nemen??

Verderop vond ik zwemkleren voor m'n kids,
ik greep,
voelde me net een kind in Sjakie z'n chocoladefabriek.

Dan mag ik ook nog m'n lekkere marsepein met kersenvulling niet vergeten!!

MMmmm