zondag 27 juni 2010

Na ruim 2 weken van afkicken zit ik eindelijk weer achter een klavier.
Hoewel ik dacht van m'n eigen dat ik redelijk internet-freak was heb ik al goed het tegendeel kunnen bewijzen!
Integenstelling wat andere mensen van me denken hang ik niet af van het World Wide Web... mijn leven wordt niet geleid door wat ik intik in die adresbalk bovenaan m'n zoekpagina.

Wat ik vooral geleerd heb is dat mensen een oordeel vellen voordat ze effectief ook begrijpen wat ik schrijf.
Héél laag vallen is wanneer die persoonlijke boodschap overgezet wordt naar anderen en een volledig verkeerd beeld verspreiden.

Morgen is dat mooie zwarte meubel terug,
het lege gat in de hoek van m'n living wordt terug opgevuld.
M'n boek wordt terug nieuw leven ingeblazen, na 14 dagen zou er daar een verhaal uit moeten komen dat ik er direct een hoofdstuk of 4 kan bijplakken.