woensdag 20 oktober 2010

Het is verdorie lastig om zomaar iets uit je mouw te schudden als je al een hele tijd met een 'empty page' zit.
Letterlijk dan!!
M'n kids en werk houden me draaiende maar een keer dat ik stilval, dan val ik ook stil..letterlijk, 2 minuten en zzzzzzzzzzz..
Enfin zoals ik altijd zeg, blijven ademen (lol) in en uit, altijd maar weer, dag in dag uit.

Ik doe nu zoals de 'echte' weer aan sport, niet meer het loopgedoe, ik loop alle dagen al genoeg die 3 freubels hier achterna.
Ik zwem!! De ideale sport voor een energie-uitgezogen mama.
Wist je dat je maar de helft van je lichaamsgewicht moet voortduwen in water!! Echt!!Dus, zoals ik al zei, ideaal voor mij!
Je ziet mij wel niet met zo'n plastic handschoen zonder vingers op m'n hoofd hoor, wel heb ik zo'n mega-cole duikbril aan (tmoet toch een beetje 'echt' zijn toch?!)
Zo'n wasspeld op m'n neus zou ook van pas komen maar dan zie ik er dan allesbehalve nog treffelijk uit.
Je weet nooit.. hahaha ik bijt spreekwoordelijk op m'n tong.