donderdag 26 augustus 2010

Het komt dichter!!!! Ik maak letterlijk een vreugdesprongetje wanneer er mij dit iemand zegt.
Ik word wel even schuin bekeken maar dat raakt mij niet!!
Je weet intussen dat ik m'n 3 schatten doodgraag zie, ik kan ze niet missen.
Maar die kleine flutsnamiddagjes waar ik zelf maar amper 3 uur voor mezelf heb zijn héél wat voor mij.
Ik schep deze varkensstal uit, zwier met de dweil in het rond om dan een half uur later vast te stellen dat je er weeral niets meer van ziet. Pas op, het is altijd z'n halfuur waard!!
Oké het is niet echt tijd voor mezelf wanneer ik boerin speel maar de muziek lekker luid, tegen mezelf praten..zooooo leuk!! Je leert trouwens jezelf kennen!! Praat eens met jezelf, wat ga je die graag zien plots.


Tyson z'n grote jongensboekentas is er ook al, netjes opgevuld met het nodige materiaal. Een zucht van opluchting liet ik toen ik in de gang 'schoolbenodigheden'  binnenging.
Zo blij dat ik niet als de andere mama's elvendertig keer heen en weer moest lopen met spullen die beter in hun budget pasten dan hetgeen dochter of zoonlief voor ogen hadden. Ik nam waarvan ik zeker wist dat m'n kids het super gingen vinden en ging zonder omkijken naar de kassa.
Als ik m'n ventje zag staan met z'n boekentas, bijna de helft van zijn eigen lichaamsbouw, moest ik even slikken.
Shit zeg, mijn kleine ventje wordt ozo groot.

Morgen nog even genieten van de laatste namiddag samen...